Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

My Dark Paradise

Χααααα καλοκαίρι. Είμαι ο μόνος που δεν περνάει καλά και παρακαλάει να τελειώσει; 
 Οι ώρες περνάνε αργά και βασανιστικά, σαν τον θάνατο. Όλη μέρα, κάθε μέρα η ίδια καθημερινότητα σαν να έχω κολλήσει στο replay. Προφανώς φταίει και το ότι φέτος δεν θα πάω διακοπές αλλά μεταξύ μας στις διακοπές βαριέμαι πιο πολύ. Σπάνια να βγω και να πω περνάω καλά  ενώ όταν είχα σχολείο άσχετα με το διάβασμα η έξοδος ήταν η μικρή μου απόδραση. Μήπως όταν έχουμε κάτι για πολύ καιρό το βαριόμαστε; Ναι, έτσι πάει αλλά ποτέ δεν το εμπεδώνουμε.. Όσες φορές και αν το βιώσουμε. Βασικά τα περισσότερα απ'αυτά που ζητούσα ήρθαν, ωραία δεν νιώθω καλά παρ'όλα αυτά, δεν νιώθω γεμάτος, πλήρης μπλα μπλα μπλα. Επιπολαιότητα; Αχαριστία; όλα μαζί; δεν ξέρω το θέμα είναι ότι ήλπιζα ότι αυτό το καλοκαίρι θα ήταν τόσο διαφορετικό για πολλούς λόγους. Που να φανταζόμουν ότι θα ήταν το πιο βαρετό απ'όλα; Too drama queen όμως καταλάβετε με. 
 Όχι δεν φταίω εγώ θα λέω που δεν περνάω καλά φταίνε οι άλλοι που δεν με κάνουν να αισθανθώ όμορφα. Μήπως όμως δεν δίνω το 100% μου για να τους κάνω και εγώ να περάσουν καλά;
 Πολλά ερωτηματικά μαζεύτηκαν ξαφνικά, πολύ άβολο ειδικά όταν το μοιράζεσαι με άλλους.
Το κρεβάτι αυτό που σας γράφω τώρα έχει γίνει ο παράδεισος και η κόλαση μου. Τόσο ευχάριστο μέρος μετά από μια κουραστική μέρα έστω το δεύτερο πιο ευχάριστο μετά το τσιγάρο ξεκούρασης, το ένα δεν αναιρεί το άλλο αλλά και τόσο σκληρό και βαρετό όταν κάθεσαι συνέχεια σ'αυτό. Λάθος τις περισσότερες ώρες, βγαίνουμε και λίγο είπαμε. Κατά τα άλλα όμως εδώ "καρφωμένος"ζω στον δικό μου σκοτεινό παράδεισο.
 Ας μην μιλήσουμε για το θέμα της τηλεόρασης. T-R-A-S-H με μια περιεκτικότατη λέξη. Συνεπώς δεν μπορείς να παρακολουθήσεις κάτι να "σκοτώσεις την ώρα σου".
 Καλοκαίρι είναι και θα περάσει, ποιος ξέρει ίσως αυτόν τον τελευταίο μήνα που απέμεινε να συμβεί το κάτι wow που θα με ξεσηκώσει (;)
 Εσείς να περνάτε καλά, είτε είστε διακοπές είτε όχι και να μην γκρινιάζετε, φτάνει ένας !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου