Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Ταξίδια σε όμορφες χώρες και μέρη..

Από μικρό παιδί μου άρεσαν πολύ τα ταξίδια.. Μπορώ να πω ότι έχω κάνει πολλά και στο εσωτερικό και στο εξωτερικό. Στην ηλικία των 3 χρόνων έκανα το πρώτο μου από Γερμανία (όπου και γεννήθηκα) στην Ελλάδα.. (από όπου κατάγομαι). Μετά στα 8 μου χρόνια οι γονείς μου με "έστελναν" στο χωριό , τότε άλλωστε εκδηλώθηκε και η αγάπη μου για τα αεροπλάνα συνεπώς και για τα ταξίδια.. Ένιωθα τόσο ωραία που μπορούσα να δω τον κόσμο από ψηλά και να αφεθώ με τις σκέψεις μου πάνω απ'τα σύννεφα, μπορούσα σχεδόν να ακουμπήσω μερικά απ'αυτά..Αφού λοιπόν είχα πάει σε πολλές πόλεις και χωριά στην Ελλάδας, με τους γονείς μου φυσικά, ήθελα να ταξιδέψω στο εξωτερικό.
   Ήμουν πλέον 15.5 όταν πήγα στην Γερμανία για Χριστούγεννα. Ήταν τόσο όμορφα, είδα το μέρος που γεννήθηκα, τον τρόπο ζωής του λαού αυτού, την κουλτούρα, την γλώσσα τους, τα διαφορετικά τοπία και τον καιρό.. 'Ολα πανέμορφα. Μετά από 3 περίπου μήνες πήγα στην Ολλανδία, με πρόγραμμα ανταλλαγής μαθητών, επίσης πανέμορφα..  Άλλη κουλτούρα, άλλος κόσμος όλα τόσο διαφορετικά αλλά και τόσο ίδια.. Ένιωθες μία απέραντη και ανεξήγητη ελευθερία, ένα αίσθημα λαχτάρας να δεις όλο και πιο πολλά πράγματα..
Με το να ταξιδεύει κανείς σε ξένες χώρες μαθαίνει τόσα πολλά τόσο για την χώρα την οποία επισκέπτεται αλλά και για την δική του αφού εκτιμά τον πολιτισμό την γλώσσα και τον τρόπο ζωής της..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου