Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Ο Σεβασμός & η Εμπιστοσύνη χρόνια χτίζονται και σε δευτερόλεπτα καταρρέουν!

Ένα πράγμα που μου την "δίνει" είναι η εκμετάλλευση, σε οποιαδήποτε μορφή και αν είναι αυτή. έχω ανεκτικότητα, δείχνω καλοσύνη, και πάνω απ'όλα σέβομαι τα θέλω και τα πρέπει του άλλου.
Όταν λοιπόν κάποιος εκμεταλλεύεται όλα αυτά τα παραπάνω και με θεωρεί δεδομένο προβάλλω κάποια αντίρρηση/αντίσταση. Δεν μπορώ να δεχθώ ότι κάποιος παίζει μαζί μου, και όταν θα καταλάβω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο δυστυχώς νευριάζω τόσο πολύ που μπορεί να πω πράγματα τα οποία θα μετανιώσω.Ακόμα δέχομαι τα λάθη μου και προσπαθώ να μπω στην ψυχολογία του άλλου και να ταυτιστώ για να δω πως αισθάνεται. Αυτό που δεν μπορώ να δεχθώ όμως είναι να μου λένε ότι έχω άδικο ενώ ξέρω πολύ καλά ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Σεβασμό λοιπόν θεωρώ να εκτιμάς την προσωπικότητα του άλλου, τις ανάγκες του, τα πιστεύω του και το πως μπορεί να νιώσει με την συμπεριφορά σου..
Ευχαριστώ που διαβάσετε το κείμενο και ελπίζω να μην σας τύχει κάτι τέτοιο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου